وبلاگ شخصی غلامرضانجفی سولاری

وبلاگ شخصی غلامرضانجفی سولاری

در همه دیر مغان نیست چو من شیدائی
وبلاگ شخصی غلامرضانجفی سولاری

وبلاگ شخصی غلامرضانجفی سولاری

در همه دیر مغان نیست چو من شیدائی

اظهارات تند پدر شهید احمدی روشن قبل از خطبه های نمازجمعه تهران


پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن در سخنان پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی امروز جمعه تهران اظهارداشت : مردم و دانشجویان از من این سؤال را می‌پرسند که آیا شما از جمله کسانی بودید که به وزیر امور خارجه نامه نوشتید و تشکر کردید؟‌ که بنده امروز در جواب می‌گویم خیر ما چنین نامه‌ای ننوشتیم و برای وزیر امور خارجه نفرستادیم.

 او با انتقاد از اکسید شدن 195 کیلو اورانیوم غنی‌شده گفت : برخی آقایان که ادعای دانشمندی و ولایت‌مداری می‌کنند آمدند دانشمندانی را که در کنار شهید احمدی‌روشن صنعت هسته‌ای ما را به اینحا رساندند، تار و مار کردند و بنده آن زمان فریاد زدم و این موضوع را به گوش مسئولان رساندم اما این مسئولان گفتند این آقا دروغ می‌گوید ...
 
وی در پایان با انتقاد از کسانی که موضوع سانتریفیوژ را کم‌ارزش جلوه می‌دهند، گفت : برخی آقایان مسئله سانتریفیوژ را به سماور تشیبه می‌کنند . خوب است این افراد از دانش هسته‌ای خود استفاده نکنند ؛ اگر سانتریفیوژ سماور بود چرا زمانی که شهید احمدی‌روشن و دیگران دست به دست هم دادند و با وجود تحریم‌ها تعداد سانتریفیوژ را به 19 هزار رساندند اینها این کار را نکردند ...
 
بعد از خبر :
واقعا صدا و سیما و برخی آقایان در کشور ما جایگاه شهدا را هم جدا کرده اند و چهار شهید هسته ای که برای ما بسیار هم عزیز هستند ، گل سرسبدند ! همسر و پدران شهیدان هسته ای در همه امورات داخلی سازمان انرژی اتمی نظرات غیرکارشناسی میدهند و منعکس می شود !
اما شهیدان جنگ و همسران و خانواده هاشان اگر حرفی برخلاف نظر آقایان تندرو زدند بکلی حذف میشوند و متهم به انواع جنایتها میشوند همانند همسران سرداران بزرگ جنگ شهیدان باکری و همت که چون نگاههای بحقی نسبت به برخی مسائل و مشکلات کشور دارند مغضوب اند و حذف !
فرزند گرامی معلم شهید انقلاب ، جناب دکترعلی مطهری بدلیل مواضع خاصی که دارد و حرف خیلی هاست مورد ضرب و شتم و تمسخر قرار می گیرد اما کسی حرفی نمی زند !
امروز تریبون مهم نماز سیاسی عبادی جمعه پایتخت در اختیار پدر شهید احمدی روشن بود تا بر علیه مذاکرات هسته ای از طرف تمام خانواده ی شهدا ! سخن بگوید ! البته من هم بجای او بودم متوهم می شدم و بیش از او موضع می گرفتم و می تاختم ...
حقیقتا نمی دانم شهیدان هسته ای که تا این حد بزرگ جلوه داده شده اند واقعا در چه رتبه ی علمی بوده اند ! که براحتی مصاحبه می کنند و از سوی همه ی ملت و خانواده ی شهدا حرف می زنند و مسئولین کشوری را مورد هجمه قرار می دهند و تندروها هم که حرفهاشان از زبان این بندگان ساده ی خدا زده می شود با آب و تاب فراوان مورد بهر برداری قرار می دهند تا کجا پیش خواهند رفت .
چند ماه پیش بود که همین پدر محترم شهید احمدی روشن در اعتراض به مذاکرات هسته ای در مصاحبه ای گفت : مقامات دولتی و رئیس جمهور را به منزلم راه نمی دهم ! جالب نیست ؟
امروز هم بعنوان سخنران قبل از خطبه ها سخنران ایشان بوده اند تا دولت را بکوبد ...
بنظر حقیر که خود از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس هشت ساله هستم شهدا با هم هیچ تفاوتی ندارند و در جایگاه رفیع الهی قرار دارند و نباید مورد سوء استفاده باندی و جناحی قرار بگیرند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد