وبلاگ شخصی غلامرضانجفی سولاری

وبلاگ شخصی غلامرضانجفی سولاری

در همه دیر مغان نیست چو من شیدائی
وبلاگ شخصی غلامرضانجفی سولاری

وبلاگ شخصی غلامرضانجفی سولاری

در همه دیر مغان نیست چو من شیدائی

تقدیر و تشکر از قوه قضائیه و دادستان محترم گرگان


دادستان محترم گرگان در خصوص تهدید انصارحزب الله در ماجرای سفر علامه سیدحسن خمینی گفت :  که نباید چنین مسایل و بیانیه هایی منتشر شود و با جدیت پیگیر عوامل و مسببان انتشار این بیانیه هستیم که گفته شده جعلی است.
وی افزود پیگیری خواهیم کرد که چطور این بیانیه به دست افراد و سایت هایی افتاده که آن را برای نخستین بار انعکاس دادند  و در عین حال دامن زدن به این مسایل ، عوامل اصلی این اقدامات را به اهدافشان نزدیک می کند و اگر بیانیه جعلی باشد، بهتر است به آن پرداخته و دامن زده نشود و در اجرای برنامه ها و وظایف خود از قانون عدول نخواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد هیچ کس خلاف قانون عمل کند...

... حقیقتا خط و نشان کشیدن در کشوری که دارای قانون و نظم و انظباط است جای تامل دارد . واقعا اینگونه می توان کشور را اداره کرد ؟ اگر بنا باشد هر کس خودسرانه اقدام به صدور بیانیه تهدید آمیز برعلیه مقامات رسمی کشور و بالاخص شخصیت محبوب و دارای جایگاه ویژه و منتسب به بیت امام عزیز بنماید و هیچکس هم موضعی نگیرد و برخوردی از سوی مقامات قضائی صورت نپذیرد کشور به سوی آشوب و بی نظمی کشیده خواهد شد و وجهه ایران بزرگ را در دنیا خدشه دار می کند .

ایکاش با ماجرای جسارت به دکترعلی مطهری این نماینده شجاع مردم تهران در شیراز با جدیت و سرعت بیشتری برخورد می شد تا دیگر کسی بخود جرات ندهد حتی به این مغالط فکر کند .

جدا جا دارد از قوه ی محترم قضائیه و دادستان محترم گرگان صمیمانه تقدیر و تشکر نمائیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد