وبلاگ شخصی غلامرضانجفی سولاری

وبلاگ شخصی غلامرضانجفی سولاری

در همه دیر مغان نیست چو من شیدائی
وبلاگ شخصی غلامرضانجفی سولاری

وبلاگ شخصی غلامرضانجفی سولاری

در همه دیر مغان نیست چو من شیدائی

صدور قرار مجرمیت برای دوستان افراطی دائی محمود ... !!!

به دلیل اعتراضات شدیداللحنی که آقایان حاج منصور ارضی و حاج سعید حدادیان دو مداح سرشناس تهرانی به احمدی نژاد و مشائی کردند پرونده‌ای در شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل و در ‌‌نهایت منجر به صدور قرار مجرمیت برای این دو مداح شد.

وکیل رییس دفتر مشائی گفته اواخر هفته گذشته که به دادسرا مراجعه کردم، متوجه شدم کیفرخواست پرونده صادر شده اما هنوز به دادگاه ارسال نشده است.

وی با بیان اینکه به خاطر طرز کار قوه ‌قضاییه در رسیدگی به این پرونده شکایتی تنظیم و مترصد ارائه آن به کمیسیون اصل نود هستم، ‌گفت: بیش از یک سال و سه ماه از شکایت موکلم علیه این دو مداح می‌گذرد ! اما تاکنون این پرونده به دادگاه هم ارسال نشده است.

در مقابل، پرونده جوانفکر به خاطر انتشار ویژه‌نامه «خاتون» در کوتاه‌ترین زمان ممکن با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال و حتی به مرحله اجرای احکام رسیده است.

وی ضمن انتقاد از عملکرد قوه قضاییه به خاطر آنچه که آن را برخورد‌های تبعیض‌آمیز در رسیدگی به پرونده‌ها عنوان کرده گفت: ‌ پرونده شکایت اسفندیار رحیم مشایی از منصور ارضی و سعید حدادیان بسیار سبک‌تر از سایر پروند‌ه‌هایی است که در کوتاه زمان ممکن ضمن صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است.


فلش بک :

روزی که احمدی نژاد کاندیدا شده بود همین حضرات مداح پا را از مداحی فراتر گذاشته و با اقدامات سبکی از منبر اهل بیت سوء استفاده کرده و خود را با تمام ابعاد در اختیار ستادهای او قرار دادند بگونه ای که افراط کردند و برو بیاهایی به مسجد ارگ و ... راه انداختند او را بگونه ای بالا نشان دادند که او باورش شد و خود را نماینده امام زمان دانست !

روزی که احمدی نژاد سرمست از پیروزی در مراسم جشن زودهنگامی که برپا کرده بود ، بخشی از مردم را که به رقیبانش رای داده بودند را خس و خاشاک نامید و به ملت رسما توهین کرد به شکلی که صدا و سیما مجبور شد پخش مستقیم سخنانش را قطع نماید ! این آقایان با ذوق و شوق زایدالوصف در کنار او بودند و معترض او نشدند !

اما با روشن شدن اهداف او  و منحرفین اطرافش که اموال ملت را بتاراج بردند که سالها بعد ابعاد آن مشخص خواهد شد و مقابل رهبری عزیز ایستادند و قهر کردند ، متوجه اشتباهات خود شدند و این بار باز دست به تفریط زدند و سخنان بسیار زشت و زننده سعید حدادیان در ایام سوگواری حضزت زهرا(س) تعجب فاطمیون را برانگیخت !

خیلی علاقمندم تا با این دومداح محترم همانند افراط و تفریطشان برخورد شود تا دیگر مداحان اهلبیت بدانند شان و جایگاه مداحی بی نهایت رفیع تر از آنست که برای این و آن هزینه شود ...

چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد