وبلاگ شخصی غلامرضانجفی سولاری

وبلاگ شخصی غلامرضانجفی سولاری

در همه دیر مغان نیست چو من شیدائی
وبلاگ شخصی غلامرضانجفی سولاری

وبلاگ شخصی غلامرضانجفی سولاری

در همه دیر مغان نیست چو من شیدائی

تاسف هاشمی​ از مردم‌فریبی، دروغ و ریاکاری برای پیشبرد اهداف شخصی

تاسف هاشمی​رفسنجانی از تصمیم اخیر احمدی​نژاد

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امروز در سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم و هفته کارگر در دیدار با جمعی از اعضای جبهه مردمی اصلاحات، با گرامی‌داشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار، سخنان مهم و جالبی را بیان فرمودند :

{با اشاره به بداخلاقی‌ها، تهمت‌ها، مفاسد گوناگون و نیز فقر و اعتیاد و معضلات اجتماعی دیگر} بنابر اعتقادات دینی و اسلامی می‌بایست راستگوترین مردم جهان باشیم.

کسی که مردم‌فریبی، دروغ و ریاکاری را برای پیشبرد اهداف خود پیشه می‌سازد، خود و جامعه را از درون پوسانده و متلاشی می‌کند، زیرا زمانی که به جای خدا و انسانیت، شرک و پلیدی در دل جای گرفت، نمی‌توان ادعای اهداف الهی و انسانی را یدک کشید. 


· در دورانی نه چندان دور با پیشه ساختن اخلاق، اعتدال و استقامت در هدف، کارهای بزرگی چون انقلاب، دفاع مقدس، استقلال و سازندگی کشور را به مراحل خوبی رساندیم. راه برون‌رفت از معضلات و مشکلات کنونی نیز بازگشت به اخلاق و اعتدال است. 

واقعا فضای جامعه پر است از بغض و نفرت نسبت به بداخلاقی ها ، تهمت ها ، مفاسد روز افزون اخلاقی و اجتماعی و اقتصادی و سوء استفاده دولتی ها و فقر و تنگدستی و گرانی و اعتیاد و بیکاری و ...

هیچکس هم پاسخگو نیست . چرا باید نظامی با این اقتدار و توانائی و بالندگی و این درایت رهبری اینگونه مردمش در گرفتاری باشند . این اعتماد و همراهی ملت تا کی ادامه خواهد داشت ؟

ایکاش گوش شنوائی برای سخنان دلسوزانه آیت الله هاشمی رفسنجانی این یار دیرین امام امت و رهبری حکیم انقلاب اسلامی باشد ...

تا دیر نشده ... انشالله

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد